Spökar...


Jag börjar bli förkyld och få öroninflamation känns det som. :( Det var ju bra tajmat tills Lars är borta.. Så han inte kan ta hand om mig.. : / Typiskt!!!

Jag är otroligt nöjd med sovrummet, längtar tills det är helt klart bara, och när barnsängen ska tas upp.. :) Vill ta upp den nu bara så att den fyller ut sin plats i sovrummet, men det är ju lite tidigt att ta upp den. :p haha eller vad säger ni?
Igår när vi skulle lägga oss så hade jag tänt ljus i hela rummet och fasiken vad fint det var, det lyste så här mysigt, varmt, romantiskt.. :k Haha.

Btw idag vaknade jag av att jag hörde någon stampa i trappan, och jag hörde ingen Sookie skälla så jag tänkte att jag inbilla mig, fast ljudet dök upp två gånger till. Fast när jag gick upp för att kolla så var det ingen där.. : / Jag tror det spökar i detta hus.. (y)

Nu ska jag gå och äta något sen lägga mig i soffan med en filt över mig och bara mysa på.. :)

Sen så länge!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0