Sjuhundrafurtioelva


Nu ska jag tala om för er att Sookie inte är så duktig och inte är det synd om henne för att hon är dålig inte....
Nee minsan!!!!!

Jag somnade vid ett ungefär, vaknar vid 2 av att hon skäller, jag går och säger till henne, och hon blir tyst efter en liten stund. Jag somnar om, sover till halv fyra, då vaknar jag av att hon skäller och jag går upp och säger till henne.. Hon blev tyst... Fast varje gång, jag har varit på väg att somna in har hon skällt till och legat och små gnällt, jag har vare upp till henne minst sjuhundrafurtioelva gånger och jag har prövat att ignorera henne.. Och eftersom jag måste vara ganska snabb med att komma till henne efter hon skällt för att kunna ens skälla på henne har jag blive tvungen att rusa upp ur sängen... Så jag har skit ont i ryggen nu. Ännu mer än vad jag brukar ha!
Jag väckte Lars och sa, "kan du gå upp och säga åt Sookie, jag har fått så ont i ryggen" och det skulle han göra.. Men när hon väl gnäller har han somnat om igen. ÅHHH!! Han hör fan inget. Jag fattar inte att han har kunnat sove inatt ens en gång??
Jag har gett upp. Jag har blivit galen.. Jag är galen på denna hund. Hon driver mig till vansinne! Är det någon som vill ha en hund, ni får henne.... Helt gratis....... jag lovar!!!
Asså jag bryter ihop. Helt seriöst! Jag börjar grina. Jag behöver sova. Jag behöver vila ryggen. Jag kommer gå ner och lägga mig i bilen. Jag bryter ihop!! Jag blir galen av att hon ALLTID ska testa en, och en natt som den här.. Har jag inte bättre tålamod än såhär!! Varför gick det så bra igår natt? Då var hon ju tyst, iallafall behövde jag inte säga till henne nå mycket..



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0