Saknar baby!!


Nu har Malin åkt hem, och jag sitter framför datorn för att jag inte har nått bättre för mig och för att tanka ner lite filmer.. Tänkte tanka Mamamia och LeaderHeads eller vad den heter. Tror dom är rätt så bra :P Filmen vi hyde hette Dumpad och den var rätt så rolig!! :) Vi köpte en massa godis också och bara myste på. :p

Har nyss pratat med älsklingen också, gud så jag saknar han!!!! Vill att han ska komma hem nu, och värma mig.. Hålla om mig...  Krama mig... Kyssa mig.... Saknar han nå fruktansvärt mycket!!

Jag hittar inte inte Mama mia med svensk text.. Och hittar inte ens Leaderheads.. :S Tråkigt, för det var den sista filmen jag nämde jag egentligen ville ha, fast jag är ju också sämst på att söka och tanka filmern vet aldrig egentligen vilken jag sa ta och vad allt betyder.. :p
Ne nu ska jag ta och hoppa in i duschen sen gosa mig ner i den stora sängen själv.. :(

Sovgott!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0