OS guld i smidighet


Alla dom här vardagsrörelserna som man bara tar för givet börjar bli rätt så jobbigt och svåra för mig...

- Som att torka golvet efter att man har duschat.. Att böja sig ner och magen tar emot och rygen smärtar...
- Att borsta tänderna, när man böjer sig över handfatet och ska spotta eller skölja munen... magen ivägen..
- Att tappa något på golvet som man sedan ska måsta ta upp, magen är ivägen och ryggen gör ont..
- Att sätta sig ner i soffan eller resa sig från soffan eller en låg stol.. Man rör sig som en jävla åsna..
- Att ta på sig skorna, samma som när man har tappat något, magen är ivägen och ryggen gör ont..
- Att vända på sig när man ska sova, det tar en evighet. Och oftast drar det till i magen när jag ska vända mig.
- Resa sig upp ur sängen, tar också en evighet. Sen kan jag tänka mig att jag ser ut som en flodhäst som ska klättra i berg..
- Att klä på sig, det gör jag inte "som vanligt" längre, om jag ska ta på mig ett tar strumpor så är magen ivägen... Så jag måste sitta ner när jag ska ta på mig strumpor eller byxor..

Man är som sagt inte världens smidigaste längre!! Inte för att jag var det innan man om man jämför med nu så hade jag vunnit OS guld i smdighet förut.. ;p





Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0