Ont


Magen gör bara ont... Har haft ondare ikväll än någon annan gång.. Det drar ihop sig riktigt mycket, näst intill hela tiden.. Inte roligt!!! Kan knappt sitta upp nu heller, har bara legat hela kvällen och när jag har satt mig upp så har det drage till i magen... Lyckos dom som slipper sånt här under graviditen eller har lite mindra iallafall. Och dom som inte mår illa och spyr i 17 veckor, eller dom som inte får halsbränna så dom vaknar mitt i natten, eller dom som inte får ont i ryggen.. Lyckos dom.. Men som sagt, jag får ju trots allt ett barn för besväret.. Önskar just nu att det hade vare lättare.. Att man kanske hade sluppit att syp, eller inte haft så ont i magen och ryggen... : /

 



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0