Movietime.. again


Det blev så att jag och Eva åkte och hyrde film. :) Så vi har suttit hemma hos henne nu ikväll och myst på. Kom nyss hem, och jag försöker få tag på baby men han skulle ut och roa sig ikväll, så han är nog lite upptagen. :)

Vad jag ska göra ikväll, ja, eftersom jag sov mellan tre och sex så kommer jag nog att börja rensa kläderna vi har här hemma, och små städa lite. Har ju ändå inget bättre för mig.. Fast jag är bra trött ändå. Tror jag skulle behöva sova lite, men om jag lägger mig så kommer jag inte att somna.. Så jag ska nog ta itu med kläder.. Något som man aldrig annars gör. : / Yiipiiii!!!! 



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0