Helt slut


Var helt slut igår när vi la oss, hade ont i magen och ryggen som bara den... Och somade gjorde jag inte för ens efter klockan 1 : / och jag sov till 9 nån gång sen har jag lega och halv sove fram till halv 11.. Är så himmla trött, och magen och ryggen värker.. :( Tyck synd om mig.. ^^
Ska börja göra mig iordning nu snart.. Ska ju iväg på arbetsintervju.. :) Sen ska jag baka. Eller om jag hinner baka en sockerkaka innan, nee då kanske Sookie får för sig att äta upp den när jag är borta.. ;p

Jag gruvar mig lite för att träffa han där på pizzerian, jag som "alltid" är positiv tror att han inte vill anställa mig för att jag är gravid.. Menmen, det visar sig.. :)

Och Lars ska jobba över jätte sent idag så det blir inte att vi tapetserar nått alls.. : /
Hej!





Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0