"hej tjockis"


Vad har vi att berätta idag då? Inte mycket, inte till intresse iallafall.. Pratade nyss med Roger, en "gammal" vän. Haha, han fyller 23 nästa helg så han tycker att han har blivit gammal nu.. :p Vi pratade mycket om hundar, som vanligt. Eftersom han har en hundvapl själv. :) Sen berättade jag att jag ska ner till Sundsvall om tre helger och att vi skulle ses. Då har Linus komme hem frn Thailand också.. :) Det ska bli kul att vi träffas igen, det var ju typ hundra år sen!
Roger har alltid sagt tjockis till mig. "hej tjockis" är det jag brukar få höra. :D Och jag har aldrig brytt mig, men nu när han äger det så stämmer det ju :p hehe. Men jag älskar han ändå! ;)

Jag sitter och pratar med Lars nu, han har nyss ätit lunch.
Sen har jag inte så mycket mer att säga.. :)

Hej!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0