Halsbränna


Jag lykades somna mellan tre och halv fem ungefär. Då kom halsbrännan, och inget hjälper, inte mina tabletter från apoteket eller ett glas samarin.. Frustrerande!! Jag var vaken ungefär en halvtimma sen somnade jag om igen och vaknade nyss....
Sookie har äte upp min stereodosa.. Hon måste ha haft tråkigt.. Plus att jag väckte henne inatt, när jag inte kunde sova.. Jag tänkte att hon skulle hålla mig sällskap. Det var nog en dålig ide.. :p

Jag sma:ade med pappa hela natten iallafall så det gick rätt så bra att bara ligga vaken.. :) Han hade mycket att säga han, haha jävla dåre han är!! ;D

Nu ska jag snart ge Sookie mat och hennes medecin sen ska jag gå ut och gå hade jag tänkt.. :) Jag ska ockås iväg och sola med en tjej som jobbade på big boy - Malin, hon började samma vecka jag slutade.. Så vi ska iväg och sola lite.. Hon ska också åka iväg och jobba som aupair fast på Nya Zeland.. :) Hon åker om en månad.. Typ.!
Tänk vad alla bara åker iväg sådär, och jobbar utomlands ett tag, eller bara driver omkring.. Det vore ju nått det. :)

Lars har anmält sig till ett jobb utomland, fast då flyttar vi alla dit och bor där nått år.. Vet inte ifall han komemr få det, troligen inte.. ;)

Hej!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0