God morgon..

.... Nästan varje helg vaknar jag mycket tidigare än vad jag gör på vardagarna.. Tidigare än Lars, och då ligger jag bara och ser på han och hör hur han snarkar. =)

Igår hade jag riktigt trevligt iallafall, haha, ja det kan man säga. Det var lite jobbigt i början eftersom jag inte känner någon annan än Malin typ. Men det blev bättre efter ett tag. =) Och riktigt gott.. säger man små äta? fanns det också, jag var mätt när jag kom dit och blev ännu mättare..  Många höll handen på magen och lyssnade ifall dom kunde höra bebisen, andra såg inte att jag var gravid.. =S Alla föruom jag sjöng singstrar och dansade. =)
Träffade också en kille jag varit med förut, alltså han skjusade hem mig och min cykel en gång från framnäs, vi försökte cykla men det gick inte så bra.. Så han fixade skjus så vi kunde ta oss hem, fast för att köra hem mig fick dom ta en omväg.. Det var roligt att se han igen, haha jag sa att jag skulle höra av mig, och det skulle jag också. Men strax efter det fick jag veta att jag var gravid och då blev det som aldrig.. =)
Vi (Lars kom och hämtade oss) skjusade in Malin och hennes halv syster på korgen vid halv 12 sen åkte jag hem. Tack Malin för en jätte rolig kväll!!

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, Lars ska nog göra en god stek tror jag.. Men utöver det så vet jag inte!!
Sookie har ätit upp en lönn som vi (läs: Lars) har planterat på gården, den tyckte hon såg god och rolig ut... Fy på henne!!
Ne nu ska jag gå och mysa i sängen med älsklingen, om jag får ner han i den igen!! =)

´Hejhej!

(Joo, här är lite bilder på Lars från igår, när han försökte dra segelbåten med gräsklipparen, haha! Ska jag behöva tillägga att det inte gick så bra..)







Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, jo kanske ibland ;P men jag älskar att baka och laga mat, så då kan det lätt bli så.

Du en sak jag undrat.. Är det möjligtvis Malin H du umgås med? :)

Kram

2008-10-19 @ 18:46:06
URL: http://lottadahlberg.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0