Glassmaskinen...


Vi var ju och solade förut idag, sen var vi en sväng förbi big boy också... Hahah ALLA var nya, inget fungerade och när vi var där började glassmaskinen att ryka och lät som bara den då säger jag "men stäng av den då..."  "hur gör man det?" fick jag till svar. Hahah!!
Sen åkte jag och Malin hem hit och satt och pratade tills nyss, haha.. Det har vare roligt iallafall :D Hon skulle iväg och träna nu klockan sex så hon åkte nyss.. :)
Det har som vare kul att hittat på nått med någon, :) istället för att bara vara hemma här med hunden.. :)

Nu ska jag gå och göra någon mat, sen ska jag sätta mig framför tv:n.. Finns väl alltid nått att titta på¨..

Hejsvejs!




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0