.......


Nu har jag städat klart, har en tvätt att lägga in i maskinen efter den som är i nu, och jag har lagat mat. :) Det blev full fart på mig nu.. :)
Sookie ligger och små skäller, hon tror sig höra någon som kommer.. Men det är bara inbillning. ;p
Lars hade inte tid att prata nyss, och han skulle ringa senare..

Jag ska måla naglarna och pyssla på med mig själv senare ikväll. Sen ska jag vila innan Lars kommer...
Jag är himla trött, och har ont i ryggen..
Jag fick för mig att jag ska baka muffins till veckan.. Och en tårta. Lars fyller år på tisdag. :) Min älskling fyller 43 år. :)
Köpa en present ska jag också göra. 
Nu ska jag ge hunden mat och medicin, sen gå ut med henne.

Byebye!






Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0