Bröder, kusiner, far, mor, moster och hund..


Äntligen i Sundsvall...
Har hunnit träffa många idag, var först hem till mamma och våldsgästade henne typ.. Gick igenom gammla saker som hon sparat på men som hon nu ville slänga... Varit jobbig på Simon... Jag tror han skämms för att jag blivit "tjock" som han uttrycker det, för jag fick inte gå in på dragstaden (en lokal han cyklar i) och det har jag fått gjort hundra gånger förut men inte nu.. =P
Träffat pappa har jag också gjort, vi åt middag tillsammans ute..
Träffat moster och kusiner..
Lämnat Sookie hos Christian och Sabina.. Varit jobbig på Christian angående Sookie.. Han blev rätt så less.
Träffat min ögonsten Opal!! =D Fast hon såg himla gammal ut men hon är ju också det, men ändå!! 

Nu har jag precis fått igång internet efter flera timmars försök..
Ska lägga mig och sova nu eftersom jag varit vaken sen halv 6 imorse..
Imorgon ska jag och Nils (kusin) ut på Ikea och köpa en massa saker, jag fick ett kort av Christian med massa pengar på.. =) Sen har jag nog inte planerat så mycket mer, men det är fullt upp hela tiden ändå här nere..

Sovgott!

(Imorgon/lördag går jag in i vecka 30♥)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0