11:51


Och inte kunde jag somna igår heller, så jaglåg och lukta på Lars kudde. :) Till slut somnade jag ju men det var ingen normal tid. Fast med mina sömnproblem jag haft sen jag var 13 så borde det här vara en enkel march. (y)
Jag vaknade rätt tidigt också med tanke på att jag aldrig somnade igår, men jag bet ihop och släppte ut hunden en sväng sen gick jag och la mig igen, :p fast då kunde jag inte somna om. Och nu nån timma senare sitter jag här med en kopp te. :)

Idag borde jag göra nått vettigt, som att göra resten av fönstrena, så att det inte är halv gjort bara.. Sen tänkte jag gå en långsväng med Sookie. Det är himla fint väder här idag och jag behöver lite luft nu känner jag... :) Så jag ska nog börja med en promenad, eller vi får se!
Annars har jag inte så mycket planerat, ska fara förbi biblioteket och hämta några böcker om graviditet lite senare.. :)

Vi hörs :)




Kommentarer
Postat av: Optican

Så fint det blev i sovrummet. Bra jobbat! Kram fr Åsa

2008-10-08 @ 16:17:19
URL: http://brillor.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0