Faderskaps godkännande


Vi har nu varit på faderskaps godkännande imorse och Lars tar på sig sina gummistövlar och traskar dit (det är inte tillräkligt blött ute för gummistövlar), sen när vi är där.... då lägger han sig över bordet och säger att han måste sträcka ut sig och mitt i allt blev jag törstig så jag och Lars går och dricker vatten, sen så började han ha möte med någon annan som han kände så jag och den hära tanten fick sitta och vänta på han och till slut fick jag hämta han..

Vi fick skriva på en massa papper om att Lars är pappan sen var det inge mer typ..

Efter det så åkte vi till MVC för att ha en undersökning där och det gick bra.. Jag hade nog troligtvis haft sådär ont i magen pga att jag hade storstädat dagen innan och för att jag vuxit så jädra mycket, HELA 4 cm hade jag växt eller aa bebisen och min mage, så den här kurvan jag har pratat om som jag har legat under sträcket "normal" på med inte "onormal" tog ett skutt upp över sträcket "normal" idag.. Så BM sa att det var nog pga det som jag hade haft så ont! (Jag skulle ha visat en bild på kurvan om kameran hade fungerat) Vi frågade också om vi fick hem en massa papper så vi kunde sitta och läsa hemma hur lillen har vuxit och så och det fick vi.. =) Annars var det bara bra, hon tyckte också lillen låg lite väl långt ner fast det var ändå okej!!

Nu sitter jag bara hemma, vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Lars har nu åkt till jobbet och han skulle väl komma hem i någolunda tid sa han, om nått inte kom ivägen.. Sen ikväll ska jag på restaurang och äta med Malin och alla hennes vänner.. =) Det ska bli riktigt trevligt, längtar!! Lars ska inte med för då har han ett telefonmöte. 

Btw, så sa Lars att hans chef inte hade pratat om att han skulle dra ner på jobbet, utan han hade pratat om att han skulle dra ner på dykningen.. =S Och det tycker jag låter lite konstigt. Varför skulle han prata om dykningen.. =S =/ Aja, det är säkert en ursäkt från Lars sida att fortsätta jobba mycket.. Eller nått i den stilen, haha.. =P Vilket fall som helst, så är han ändå borta 11 timmar om dagen, om han ska jobba "normalt".. Och det är rätt så mycket ändå tycker jag och med all övertid finns det ingen tid över!
Aja, nu tror jag nog att jag ska kolla på några avsnitt av Prison Break, jag såg 5 avsnitt igår och har 4 kvar att se.. =)

Puss!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0