Jävlarrrrr....


Jag tänker mysa, han tänker måla..
Jag tänker städa, han tänker bilen..
Jag tänker umgås, han tänker jobba.



Igår somnade jag strax efter 8 på kvällen, vaknade vid 12 för jag var hungrig, åt lite godis sen gjorde jag en macka sen somnade jag om och sov enda till 10 imorse, bortsett från några besök på toan under natten.
Och jag var ändå trött när jag vaknade? :S Har legat och degat hela dagen, tills Lars sa att han har bjudit Robert på middag, så då var det bara att masa sig in i duschen och sen ta på sig lite kläder.. Men tur var väl det ändå! =)

Imorgon har jag inte några större planer, eftersom jag aldrig städade i veckan så måste jag städa imorgon.. Fyfan hur det ser ut här nu.. =/ Jag måste också lämna igen några böcker som jag lånade för en månad sen, annars vet jag inte riktigt..
Nu ska jag gå och göra varmchocklad och nån limpmacka sen ska jag lägga mig.. =) Och förhoppningsvis så dycker väl en Lars upp om han inte är allt för upptagen med nått annat..
För er som är intresserade så åkte Lars idag skridskor för förtsa gången i år, alltså på en sjö.. =) Han glömde också Sookie ute nu ikväll.. Och upptäckte inte det för ens jag fråga vart hon var.. Då sa han "jävlar" och sprang iväg!!

Nu har jag skrive klart min intressanta och innehållsrika text.
God natt!!

Så här set jag ut en söndagskväll, med Lars glasögon..



Kommentarer
Postat av: Eva

Så fin du är i glasögonen!

Finare än ägaren själv kanske ;)

Vi kan väl ses nån kväll. kram kram!!

2008-11-03 @ 18:41:53
URL: http://brysselkex.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0