Panikmonster


Jag då värsta panikmonstret!!!!

Jag har ringt BB, mvc och spec. idag.. Egentligen skulle jag in och kolla mig på spec. nu idag, det tyckte både BB och BM men dom hade ingen läkare ledig. Men ungefär så när jag kom fram till spec. så började sammandragningarna avta.. Som tur är. Men hon sa att om dom kommer igen under kvällen och är starkare än "vanligt" så ska jag ringa förlossningen och kanske åka dit.
Jag har haft värsta paniken och trott att jag skulle föda barnet idag typ, jag ringde Lars och gjorde han värsta orolig också. Jag höll på att bryta ihop när jag pratade med kvinnan på BB. Sen kom Malin och Alex och höll mig sällskap då blev jag mycket lugnare.. Tack!! ♥ =)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, Lars kom hem en sväng för vi skulle gå på informationsträff på försäkringskassan. Men han har nu åkt till Luleå igen för att jobba och han kommer sova över där.. Det är lite tråkigt.. =/
Men det är väl sånt man får ta. Han försov sig imorse också, plus att han kom hem för den hära träffen på försäkringskassan så han fick inte mycket gjort idag.

Nu ska jag gå och göra mig nån mat och kolla på tv.. Lugna ner mig efter all stress och panik jag haft idag.. Det är inge bra att tro det värsta hela tiden.. Om det är det överhuvud taget.. =P

Heej!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0