Taggad....


NU sätter jag mig ner för att vila.. Idag har jag fanken vare effektiv. Fått mycket gjort och jag blev himla taggad till att VERKLIGEN ta körkortet nu.. Vill ha det så jag slipper vara å beroende av andra. Jag ska boka en körlektion nu till senare i veckan, det är min tanka iallafall.. Ska väl inte säga för mycket men det känns himla bra nu. =D
Jag har tre st teorilektioner kvar och jag tror och hoppas att det räcker med 5 st körlektioner. Jag är ju redan kung på att köra bil ;P haha! Jag ska också göra upp nån plan på hur mycket jag sa läsa osv, annars blir det aldig.. Menmen, vi får se om jag får tummen ur... bara.

Vi var ju som sagt och hämtade byrån där, jag tycker den är fin, det var en furuskiva på toppen och det gillar inte Lars sen tyckte han den var lite dyr, de tyckte väl jag också iofs. Man vill ju alltid ha allt gratis. Men vafan. Nu var det jag som bestämmde och den byrån blev det. =) Har redan lagt in babykläderna och sängkläderna. Passade jätte bra, får se om vi målar om furuskivan eller nått senare..

Lars var snäll och gjorde maten idag, annars hade jag stressat ihjäl mig.. Så tur är väl det att jag har Lars.. =D Han tyckte bullarna blev goda, det tyckte Robert med. Så det var väl tur det. Ja äter ändå inte bullar såå mycket.

Nu ska jag kolla på tv ett tag sen kallar sängen. =)

Sovgott!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0