Stackarn.. =/


Ingen sömn!! Mina ögon svider för att jag är såå trött, men jag kan inte sova.. Somnade sent igår, vaknade imorse vid 5 ungefär, var vaken ett tag, sov till halv 10 då Lars ringde och väckte mig.. Plus alla gånger jag har vaknat för jag måste vända på mig, eller dom gånger då jag hört Lars dra efter andan lite högre än vanligt eller varför inte när han snarkar..
Men det är ju bara att vänja sig.. =) Snart ska jag ju upp med bebben på natten..


Ingen bil idag heller, den blev tydligen inte klar för ens på fredag tidigast.. Stackars pappa!! Han som skulle vara gullig med oss och åkte ner till Sthlm för att köra upp bilen till oss, har åkt dit i onödan. Utan hunden också, den lämnade han hos min farbror eftersom han skulle ju åka förbi där senare under kvällen i går och hämta upp henne..
Det brukar oftast vara pappa som ställer till allt, men den här gången är det mitt/vårat (Lars och mitt)/försäljarens fel. Nu är det inte pappa som strulat till det för en gångs skull, och då tycker jag synd om han!!

Idag ska jag baka och städa lite, det är vad jag har tänkt varjefall. Vi får se sen hur mycket jag har fått gjort.. =)
Hejdå!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0