Plus.


Obama vann om någon har missat det.. Det tycker jag är bra!

Nu har jag varit ute och lekt med Sookan, kastat lite boll, så nu ligger jag på plus sidan hos henne.. =)
Jag ska snart hoppa in i duschen och göra mig klar, för klockan 1500 ska jag på nå föräldrautbildning eller vad men säger att det heter.. =) Hoppas Lars hinner hem till det bara.. Halv 1 inatt slutade han jobba, =/ sen var han uppe med tuppen före klockan 7. Jag ringde vid 7 för att kolla så att han orakade upp men han hade redan duschat osv.. =) Han är allt bra duktig han!! FAST jag ogillar skarpt att han jobbar så mycket och allra helst att han sov på kontoret igår.. =S

Nee, nu ska jag börja göra mig iordning så jag blir klar nån gång.. =)
Hej!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0