Förlossningsfilm


På föräldrautbildningen idag så visade dom en film om förlossningen, och jag tycker det inte alls är trevligt att sitta och kolla på sånt där, vist att det är naturligt osv men jag vill inte se andra föda. Jag tycker bara det ser äckligt ut.. =S Men det är ju bara vad jag tycker, andra kanske tycker det är det vackraste som finns!! =P

Jag har precis ätit kebab som Lars lagade till. Nu är han hos grannen och hjälper han för han har nackspärr. Och Malin ska komma hit och vi ska glo på en film eller nått sånt.. =)
Pappa kommer ju upp på fredag nu, det är bestämt, bilförsäljaren sa att bilen skulle vara klar på fredag så jag hoppas det inte dyker upp nån annan skit som gör att det inte blir av igen.
Annars har jag inte så mycket mer att skriva så jag avslutar här.. =)

Byebye!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tror att det beror helt på vad det är för slags förlossningsfilmer också..

Är det en film där de direkt filmar "utgången" så är jag absolut inte intresserad av att se den, dock kikar jag gärna på programmen på t.ex. Discovery Channel där de visar förlossningar.

Tycker att det är intressant att se vad som händer under en forlossning, till skillnad från vad man ser på film.

2008-11-19 @ 20:53:39
URL: http://ungato.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0