En liten uppdatering....


Ja, det vore väl kanske inte helt fel..
Pappa kom ju upp i lördags med bilen som jag säkert skrev i nått inlägg innan, vi (inte jag) har åkte skridskor, ätit mat, myst osv..
Pappa är fortfarande kvar, fast nu vill jag nog att han ska åka hem igen, det blir lite jobbigt att ha han här.. Han ska tjata och jaa men vara jobbig som en pappa är. =) Så nån dag räcker om jag ska umgås med han, inte för många.. Och ändå har han bara varit här sen i lördags.. =/
Tycker ändå att han nästan bara sover.. =S Om vi gör nått på dagen är han ju med men så fort vi kommer hem somnar han.. Nu sa han "jag ska ut med hundarna" fast han la sig på soffan och somnade.

Lars är på en kurs nu med jobbet, kan kommer väl hem senare ikväll. Han skulle vara hemma vid 20:00 men tydligen inte, fast det borde jag ha förstått ändå.

Jag och pappa åkte till Luleå idag och träffaden Eva, sen gick vi och handlade en massa barn saker. =D Jag/vi köpte en fleeceoverall, strumpbyxor, nappar, nån skallra och lite till. Sen hämtade jag ett gratis packet från babyproffsen och fick en blöjhink.. Och nu när jag kommer hem så ser jag att det var typ, blöjor, nån hakklapp osv I blöjhinken.. Så nu har jag typ allt inför BB.. Det känns bra!!! =)
Nu behöver jag ett skötbord, det vill jag också ha innan bebben har kommit fram. =) Sen just nu kan kan inte komma på nått annat som jag skulle behöva innan. Men det dycker väl upp nått säkert..

BTW, så är bilen jätte fin jag är himla nöjd med den och stort bagars utrymme var det och jaa den var jätte fin!! =D


Så ser bilen ut, tror det är samma färg också. =)

Och blöjhinken ser ut så där.. ;p



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för idag. syndatt viinte hitta nåt fint till mamman också.

2008-11-24 @ 21:34:05

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0