36 dagar kvar


Igår hade jag skit ont i fogarna, har nog inte haft så ont alls tidigare. Jag kunde knappt gå. Och t o m med Lars tyckte synd om mig och vanligafall så tycker han jag "överdriver". Hade ont ändå upp till revbenen och ner för låren.
Och när jag väl lyckades somna inatt, sådär vid 2 tiden så vaknar jag bara nån timma senare med den här jävla halsbrännan som inte försvinner vad än jag dricker/äter. Så jag låg vaken från 4 till 7 kanske, till och från. Jag lyckades somna lite då och då. Men halsbrännan försvann där omkring 7 tiden så ja äntligen kunde få somna och sova!

Så jag har sovit fram tills nyss. Har fortfarande ont idag men inte lika som igår. Inte än varjefall!! Så jag ska bara ta det lungt och inte göra nått alls, hade jag tänkt. Vi får se hur allt blir..
Lars kommer inte hem för ens jätte sent idag, han försov sig igen fast lite längre idag. Så han måste jobba tills ikväll istället sen har han styrelsemöte direkt efter jobbet. =/ De är lite tråkigt. (Joo jag försökte väcka han när jag ändå var vaken. Men han ville helt enkelt inte upp då.)

Det blev pepparkakaor igår, fast jag brände vid pepparkakorna, minst två plåtar och jag fick fram tre plåtar. Men det går in i Lars mage ändå.. =) Nu ska jag göra mig nått att äta och sen ska jag släppa ut hundarna på gården så dom får leka av sig lite.

Puss<3



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0