Ragnar?


Vi var ju på stan förut idag, fast det blev inga julklappar köpta. Jag köpte en manings-bh istället. Lars höll på att bli tokig när han skulle betala, han tyckte det var för dyrt och han tyckte givetvis att det var onödigt att köpa en amnings-bh, han tyckte jag kunde köpa flera vanliga istället. Ibland förstår inte jag hur han tänker? =S Om jag någonsin gör det!!!

Lars har ett killnamn som han jätte gärna vill ha, men jag absolut inte alls vill ha.. Det är Ragnar. Men när jag hör det namnet så tänker jag bara på Björn Rosenströms låt(ar?) om Ragnar som är översexuell, han är kåt som ett djur och får sitta i bur. Nått sånt går den! Jag tycker inte alls om namnet iallafall. Men då menar Lars på att jag ska ge med mig för att Lars tycker om namnet så himla mycket. Såå jag kan behöva lite hjälp, ett namnförslag, en bra "bortförklaring" till varför det inte är bra, eller en syster som ringer och talar vett med han. =) Haha! Tänk om det blir en Ragnar.. =S Nee, jag kan inte se det framför mig att mitt barn ska heta Ragnar. =S

Aja, nu ska vi gå och göra varmamackor..
Godnatt!



Kommentarer
Postat av: ellen

Jag tänker också bara på översexuella ragnar. Ert lilla pyre ska få det finaste namnet! Och "den" kommer ju snart! Jag längtar. Hoppas du (självklart lasse o bebisen också) mår bra. Vi ses snart :-) Kramis ellen

2008-12-14 @ 21:41:32
URL: http://meandmyboyfriend.blogg.se/
Postat av: Nettan

Hehe ragnar :D Dom hittade en kattunge när ja va på sörka, 5 veckor typ va den som en ny personal behöll, vet du vad den fick heta? :) Ragnar. Men de va gulligt! vadå vet ni att de ska bli en pojke? isf kan ja komma med några namn förslag ;)

Adrian, Emilio, Kasper, Jonatan, Johannes, nu vart de stopp i järnan ahah:D puss påre

2008-12-15 @ 01:20:30
Postat av: Emelie

Ler..Jag håller med dig, tänker också på den där låten. Föreslå att ha Ragnar som mellan man om det blir en pojke..



Du får trösta dig med att de där männen inte als tänker som vi kvinnor..

2008-12-15 @ 01:31:55
URL: http://emzblogg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ragnar? nej nej nej. det går helt enkelt inte bara för att det är ett fult namn. fast å andra sidan blir det väl ett fint namn om man döper sitt barn till det då man assoccierar det med sitt barn :). jag hade en unge i simskolorna en gång som hette ragnar och han var faktiskt väldigt väldigt söt och snäll :). men du får väl komma på ett bättre namn som ni båda gillar :)


Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0