Iver


Nu är det bara19 dagar kvar.

Jag blev så ivrig igår när jag fick bilderna så jag skrev inte så mycket om våran dag, fast den var inte speciellt intressant. Vi bakade bullar och städade. Verkligen stor städade och jag har aldrig sett Lars städa sådär förut. Han var jätte gullig och hjälpte till med det mesta!! =)
Sen precis när vi skulle lägga oss och jag "bara" skulle kolla datan en sista gång, fick vi våra underbart fina bilder. Jag är himla nöjd, Lars med! Fredrik är jätte duktig. Jag måset säga att jag hade mina tvivel men även jag kan ju vara fel ute ibland. =p

Idag vet jag inte vad som händer riktigt, jag skulle behöva komma ner på stan och köpa ett par röda strumbyxor till julafton. Sen ska vi kanske handla massa julmat idag. Jag har ingen aning. Nått lära ju hända.

Nu ska jag gå och dricka te, sen sova i en eller två timmar till.
Ha en bra dag!




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0