Fylleprat


Goddagens, idag har Lars fått många saker gjorda, medanas jag sov. Eller jag klev upp och åt frukost med Lars sedan somnade jag igen, så aa när jag sov.
Jag var himla populär inatt, klockan 1 inatt ringer min kusin i fyllan och ska prata av sig lite, sen helt plötsligt var det en kille jag pratade med.. Jag måste ha varit världens tråkigaste att prata med för dom "skämten" han försökte med var inte alls roliga. Det kanske var för att jag var nykter och han full. Samtalet avslutades väldigt fort.
Men sen klockan 5 inatt så ringer min kompis Roger i fyllan. Och jag skulle bara stänga av ljudet men då hann jag se att det var Roger så då trodde jag att det hänt nått så jag svarade. Och han hade ju också en del att prata om. Sen blev han såhär typsikt fyllesur när jag skulle lägga på 20 minuter senare. =p Typiskt!

Aja, nu ska jag och Lars baka bullar, men vi hade ingen mjölk så jag skickade iväg han på affären. =) Snällt av han va? Lars har blive skit duktig med att hjälpa mig utan att det blir ett bråk om det och det är såå skönt och jag uppskattar det verkligen! =) Han är så underbar, det kan inte finnas någon bättre för mig. ♥
Nu kommer han hem så då ska vi baka lite bullar..

Ha en bra dag! =)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0