Jag blir så överlycklig..


Jag har ju världens underbaraste, hjälpsamma och omtänksamma karl man någonsin kan ha!!!

Jag menar, jag lagar mat så att han hinner äta mellan jobbet och styrelsemötet, jag har lagt upp maten på tallriken (jag och Ola hade redan ätit) och plockat undan allt - förutom hans tallrik, mjölken och sojan. Sen ska han åka iväg och jag ber han plocka undan efter sig, alltså ställa in tallriken i diskmaskinen och ställa undan mjölken och sojan. Det kan väl inte vara för mycket begärt. Men tydligen så var det de. Han skulle ju iväg!! Det slutar med att han blir förbannad och "slänger" in tallriken i diskmaskinen och rusar iväg. "Han har inte tid" heter det och "jag plockade undan igår"...

Varför ska jag ens bry mig om att laga hans jävla mat?



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0