Dagens plan


Dagen dagis börjar bra. =P hahah! Jag kan inte göra nått annat än att skratta. Jag tycker det är löjligt.. Jag bryr mig inte längre.. =) Men du kan fortsätta, om du mår bättre av det! =)

Idag har jag inga större planer på gång, jag har inte så ont i fogarna så jag tror jag ska dra med Lars på stan. =) Det kommer han inte tycka om, han kommer gå där med sina gummistövlar och se uttråkad ut. ;p Men först måste jag hitta något att ha på mig och äta frukost. :P Eller lunch börjar ju det bli. =) Men annars tror jag det är lungt här hemma. Ska nog se var vi har för mat så jag ska laga nå storkok eller nått och frysa in till efter Lillen är hemma. Så det bara är att tina. =) Eller nee, nu lurar jag mig själv. Inte kommer jag att göra det, inte själv i alla fall! Menmen.
Nu ska jag gå och pyssla med annat. =)

Ha en bra dag! =)






Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0