Då är man modell.....


Nee, men nästan. Det gick jätte bra med fotograferingen, vi fick många fina bilder. Men jag glömde träna på att le innan så jag såg lite sur ut på några (de flesta) bilderna. Lars hade också en jätte bra idé till bild som blev nästan den bästa bilden av dom alla. Han kan bara han vill! =)
Det blev mest naket eller bara naket, fast med underkläder. Och de flesta bilderna ska jag ha svartvita, men jag frågade ifall jag kunde få både och. Och självklart fick jag det. =) Längtar tills han har fixat klart dom, så jag får visa er. Han/fotografen/Fredrik var himla duktig och han hade en jätte gullig tjej. Tyckte då jag!

Nu är det fredagsmys framför tv:n med älsklingen som gäller resten av kvällen. =)
Hejdå!



Kommentarer
Postat av: jeanette

Du får visa bilderna sen :)

2008-12-13 @ 17:52:14

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0