Bortförklaringar


Ne uscha, det blir ingen teori för mig idag.. Mår inte alls bra, är svimfärdig, det känns som om att jag har något i halsen som gör att jag får svårt att andas och jag känner mig svag. =/ Plus att grannen inte är hemma, det är alldeles mörkt hemma hos dom. Jag får vänta tills nästa gång. Alltså nästa gång dom börjar, för det är sista gången idag. Så jagfår vänta tills februari eller nått.
Det är nog dåligt av mig att inte ta mig dit men jag vill inte sitta där och få samma "anfall" som förra gången. Sen måste jag skylla på att jag inte tar mig dit och hem också. Jag kanske tar mig dit, men jag tar mig inte hem igen. Det blir för mycket. Och allra helst nu när jag försöker ta det lugna för fogarna gör bara ondare och ondare.

Jag har bara legat i soffan med täcke över mig idag. Nästan hela dagen, hundarna har fått komme ut men utöver det har jag inte orkat röra mig. ska gå och lägga mig i soffan igen nu och kolla på Mannen som talar med hundar.

Hej!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0