34 dagar kvar


 Jaa det var ju en bra fråga, hur ska jag kunna lära känna folk om jag inte tycker om att "småprata".. En anonym undrade!! Det kan ju hon/han fortsätta med att undra. =)
Alla ni som kommenterar anonymt. Om ni vill veta nått eller har något att säga så kan ni ju skriva ut era namn också!!!?
10 minus 4 blir 6....

Jag har haft en rätt så bra dag eller jag har bara sovit men ändå.
Jag har fått massage av Lars, både igår och idag. Och nu gör han middag och igår dammsög han.???? Vad händer? Fast vi blev lite småosamns nu över middagen. Ni förstår jag är jätte känslig mot saker som har stått öppna i kylen ett bra tag eller en produkt som har gått ur "bäst före datum". Och i maten behövde Lars grädde, och den har stått öppen ett bra tag, plus att den gått ur sitt datum och när han luktar på den tycker han först att den luktar surt, men han ändrar sig sen och han smarkar på den och säger att det inte är nått fel på det. Sen när ska hälla i grädden så kom det en klump. Fast enligt han så kan det blir så, det kan vara klumpar redan när man köper den. Vilket fall som helst så kan jag inte äta gratängen som han hällde grädden i. Och jaa. Han blir besviken och tycker att jag alltid ska lägga mig i när han lagar mat, att jag alltid har nått att klaga över osv. Men så kan det ju vara. Att man tycker olika. =P

Vi har även köpt en lotto grej som vi ska spela på (säger man så?) senare ikväll, precis som ett gammalt par som inte kan komma på nått bättre att göra en lördagskväll. =) Sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra, det blir väl att en sitter vid tv:n och en vid datorn. (Vi tycker inte alls om samma typ av filmer, de filmer han tycker om avskyr jag och de filmer jag tycker om avskyr han..) Eller så går jag och lägger mig igen.

Hundarna är nöjda och trötta, Lars tog med båda två och åkte skidor förut idag.. Opal fick vara med på 2 km och "lunka" fram. Sen så satt hon i bilen (som hon älskar) medans Sookie sprang och Lars åkte 15 km till. =) Så dom ligger och snarkar i varsina rum nu. Opal ligger här bakom mig, i gästsängen. Hon är såå gullig!!! Hon snarkar värst av dom också. =D
Ne nu ska jag gå och göra något annat. Läsa lite bloggar, osv..

Ha en mysig kväll, puss!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0