31 dagar kvar


Ännu en ny dag och jag känner mig fortfarande positiv och glad!!
Jag har gett hundarna mat och nu sitter jag och dricker nyponsoppa sen ska jag gå ut med the dogs. Idag har jag inget att göra förutom att gå på teorin senare idag, men utöver det finns det inte så mycket att göra. Tvätten när nästan klar, nu ska jag bara skölja upp babykläder och sånt så jag kan börja packa BB väskan. =) Det är ju så nära nu och igår när vi hade lagt oss och Lars låg och läste ur en gravidbok om de olika veckorna sa han, "Sophia.... Du måste nog packa BB väskan nu." haha, han lät så söt och allvarlig. 

Hejdå! =)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0