27 dagar kvar


Dagen börjar med att jag har sovit oroligt och mår illa, så illa att jag inte orkade kliva upp ur sängen. Så jag låg kvar jätte länge idag innan jag orkade ta mig upp. Men nu är jag mycket piggare. =)

Vi har inte gjort så mycket idag, handlat, myst, lagat mat, städa lite osv. Vi ska kolla på mamma mia ikväll och bara mysa på. =) Just nu är Lars ute med hundarna och jag har packar BB väskan, fast det är nog lite tidigt än.  Får komplerera med saker senare, jag har t.ex inte köpt en amnings-bh. Ska vänta tills mellandagsrean med att köpa den. =)
Nu kom Lars in så vi ska kolla på film.


Jeanette skickade en bild på mig när jag var....16 år. =) Ser jag nå glad ut!?! Jag minns att vi var tvungna att vara ute trots att det var 25-30 minus. Bilden är tagen i Ramundberget 06.

Ha en mysig kväll!



Kommentarer
Postat av: sigrid

hahaha ;p

2008-12-15 @ 15:54:54
URL: http://sigridbergseje.blogg.se/
Postat av: Monica

Du gör nog rätt i att packa bb-väskan. Våran lilleman tittade ut i vecka 38. :) Är ni nå nervösa?

2008-12-15 @ 21:06:08
URL: http://moonkan.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0