25 dagar kvar


ÅHHHHH!!!!!!!! Igår på eftermiddagen så fick jag världens ont i fogarna och det blev värre senare på kvällen. Jag tog mig inte upp ur soffan, Lars fick hjälpa mig. Jag fick planera hur jag skulle gå omkring här i huset. Alltså om jag ville ha ett glas vatten så tänkte jag "men då får jag värma värmedynan en gång till bara för att.." förstår ni? Sen när jag skulle sova, satan det var precis som om att någon sticker knivar in i en, från midjan och ner för benen!!! Efter ett tag somnade jag. Men jag vaknade under hela nätten när jag rörde mig, eller skulle på toaletten. Och hur lätt är det när man inte kan ta sig ur sängen.

Men imorse var ändå värst. Lars klev upp eftersom han ska på jobbet, så jag bad han om hjälp för jag ville på toan sen går jag och lägger mig igen och Lars är så gullig så han går och värmer värmedynan åt mig. Men vad hjälper det när man håller på att dö?? Fan va ont det gjorde, jag började grina. Och jag brukar inte grina av att en sak gör ont, jag skrattar mer. I alla fall gjorde jag det förut. Aja, jag kunde inte somna, det gjorde så jävla ont. Så jag låg där med Opal som ville trösta mig och grinade. Och jag tog mig inte ur sängen för ens vid 1 halv 2 tiden.
Nu har jag nästan inte alls ont, inte om man ska jämnföra med igår och imorse. Nu är det mer lindrigt.

Btw, jag kollade på min bh storlek på den ny inköpte amnings-bh:n och det är 75 D..... Jag hade 75 B med push up förut. Kan ni tänka er vad brösten växer. Fast ändå så tycker jag inte att jag märker av det så mycket. Och större blir dom ju, sen när mjölken ska komma. =) Haha!!

Tack för era kommentarer i tidigare inlägg. =)

Puss♥



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0