24 dagar kvar


God morgon eller god eftermiddag. Själv vaknade jag nyss så jag sitter och äter min frukost. Fast jag vaknade vid 10 och var pigg men vad tusan ska jag upp och göra då? Jag har ju inget för mig på dagarna så jag stannade kvar i sängen och somnade om. Så nu har jag sovit för mycket istället. =/

Jag tänkte at det skulle bli en bra dag idag men då kom jag på att jag har teorilektion senare idag och jag har inte läst nått om det vi skulle. Plus att jag inte kommer ihåg vad det var jag skulle läsa. Plus att Lars jobbar sent idag så jag har inte skjus dit eller hem, iofs kan ja be grannan men han skjusar mig så mycket så det känns nästan jobbigt att fråga han nu.

Ne, nu ska jag hoppa in i duschen. Så man inte ser ut som skräcken själv på teorin!
Puss





Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0