22 dagar kvar


Nu är det inte långt kvar. =) Varken till jul, nyår eller lillbebisen!!
Lars jobbar sin sista dag imorgon, sen är han ledig fram till den 1 februari. Gud så skönt det ska bli, att få gosa med han i lugn och ro nu innan bebisen kommer.
Fast han ska nog jobba en del förmiddagar, men det gör inget, eftersom jag ändå sover då. Så då tänkte vi att han kan jobba då, medans jag sover. =) Smarta vi är va?

Just nu sitter jag och äter min frukost/lunch. A-fil med havre fras, det är gott det. Jag hade tänkt baka idag, bullar och göra knäck. Men säger väl inte baka knäck, det låter konstigt? =S Skitsamma, hadet änkt göra det iallafall. =)

Pusspuss



Kommentarer
Postat av: Eva

Ne,nu måste jag ta och skriva om bebisen på bloggen :)

2008-12-20 @ 14:30:37

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0