Peppar peppar ta i trä..

.... Jag har inte haft feber på en vecka så jag tänkte börja den här veckan med att börja om att träna... De är ju inte så kallt ute heller så jag kanske tar och springer en sväng med Sookie. Två flugor i en smäll. Vi båda två är understimulerade. SAKNAR att träna och känna mig i form. Nu är ju inte jag direkt i oform men det känns lite så då man är van något annat. :P
 
Sedan har jag funnit ett nytt intresse - spela tv-spel med Emil. Det är hur kul som helst och de två senaste helgerna han varit hem har vi nästan bara suttit och spelat. Det är sjukt kul, lite svårt är det ju.. De är ett sånt här dödaspel och jag är inte så bra på att sikta då gubbarna rör sig hela tiden. Sen blir jag lite yr själv av att snurra runt med siktet efter gubbarna. Sen brukar jag baka från alla gubbar så att jag fastnar i saker, (och blir dödad för jag sitter fast) men vafan.. Jag är rätt duktig ändå, ligger på samma level som Emil. ;)
 



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0