Avslutat skolan

Jag har precis lagt mig i sängen med datorn och glor lite på Criminal Minds medan jag skiver här, sedan ska jag börja se Fringe. Antar att det blir ett matarontittande eftersom min braiga medicin är slut, eller jag har medicin men den tycker jag är så obehaglig så att den vill jag inte ta, så då får jag ta att jag är vaken hela natten.. 
 
För den som inte vet och är nyfiken, så har jag avslutat/pausat studierna för ca en månad sen. Tanken är att jag ska skaffa ett jobb istället för att ta upp studierna på heltid och när jag väl har ett jobb så ska jag läsa en kurs åt gången på lite längre tid. Jag känner att det var ett jätte bra beslut, för skolan har verkligen varit en negativ grej i mitt liv på sista tiden, på grund av många anledningar..
 
 



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0