Håll andan veckan ut.

Bara den här veckan går över så blir det mycket lättare i skolan och på fredag börjar mitt gymkort gälla igen!

Nu har jag lämnat in en av de två uppgifter som ska vara inne idag. Skönt! Men jag har fortfarande en kvar. Och imorgon har jag en examinationsuppgift på 4 timmar och på fredag har jag ett sammanfattande slutprov och ett närvaroprov. Sen är jag klar med kursen pedagogiskt ledarskap! :)
Jag måste också klämma in svenska rapporten någonstans i veckan, för den SKA vara klar innan fredag. Då är jag klar med svenskan också!!
Hokuspokus så pluggar jag bara på 100 % igen!

Emil är i Norge och jobbar den här veckan och det är skittrist och tomt här hemma, men det kunde inte ha klaffat bättre eftersom jag bara måste sitta vid datorn hela tiden och fixa det här.








Kommentarer
Postat av: LinaNorlund

Du klarar det så bra!!!

2012-01-24 @ 22:45:41
Postat av: mamma

Kämpa på gumman,vet att du klar det.Men glöm inte att man gör inte mer än vad man orkar /kan.Puss,puss

Ps. så sööta ni är du och sookie:)

2012-01-25 @ 08:56:51

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0