Men äntligen!!!

NU!
Denna vecka har jag fått bort mycket i skolan..
I pedagogiskt ledarskap har jag gjort en inlämningsuppgift (VG+), en examinationsuppgift (VG, en poäng från MVG - vilket är viktigt att poängtera ;)
Jag har skrivit klart min svenska C rapport/uppsats, nästan helt från grunden (väntar på betyg).
Jag har gjort och lämnat in min första filosofiuppgift (VG) och min första psykologiuppgift (väntar på betyg)..

Så nu har jag bara två prov kvar (både i pedagogiskt ledarskap) som jag ska göra imorgon. Sen ska jag inte göra något mer under helgen. NADA!

Jag ska njuta av att lata hela helgen utan den dära ångesten "jag borde egentligen plugga" som bara blir värre när man inte gör det....

tackochhej!





Kommentarer
Postat av: mamma

Sänder en jätte STOR kram till dej! :)

Puss. Puss

2012-01-27 @ 07:17:16
Postat av: Isabella

Hej! ramlade in på din sida när jag sökte på pedagogiskt ledarksap. Är själv på min sista kursvecka denna veckan och har verkligen tyckt om kursen. Vad är det för kurser du har läst och tänkt att läsa? Behöver lite inspiration på bra kurser. Är inte så värst sugen att läsa kemi, fysik och matte ämnen. Du kan ju maila mig på [email protected] eller hoppa in på min blogg om du vill skriva lite. Hoppas studierna går bra.



/ Isabella

2012-01-31 @ 11:15:29
URL: http://isabellaremgren.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0