Kommit igång

Nu har jag lyckats komma igång med skolan. Har suttit hela dagen och pluggat med religionen och jag tänker inte lägga mig förens jag är klar med båda uppgifterna. Bara jag får bort dom två så har jag ju helt plötsligt halverat de som är kvar att göra.

Lydia är ju också hemma från dagis den här veckan då det är stängt, så de blir lite svårt att få ihop det men idag har det gått för att Emil blev hemma från jobbet så han har kunnat sysselsätta Lydia. :) Annars känns det så dumt om man skulle parkera henne framför tv:n och en film hela dagarna bara för att jag ska plugga.
Så jag antar att de mesta av mitt pluggande kommer att ske på kvällarna och nätterna, men det handlar bara om två veckor så de får gå. :)




Kommentarer
Postat av: mamma

Som jag sa i går ge inte upp, men det vet jag ju att du inte gör.för du är ju en riktig fajter.:) Och du gör det du orkar och kan.Love

2012-01-03 @ 07:34:14

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0