Utmattad

Den sista veckan som varit, har bara vare en enda dimma. Om du frågar mig vad jag gjorde i förrgår så vet jag inte, jag har typ ingen aning. Idag trodde jag att det var lördag, tills Emil sa att det bara var onsdag. Jag går bara omkring i en bubbla.
Jag klarar inte av att acceptera och hantera det som händer. Jag vill inte, för då... då blir det verklighet av allt!

Jag är så trött i huvudet och är alldeles utmattad, jag har alldeles för många tankar som kommer hela tiden så jag hinner inte reflektera och hantera dom innan det dyker upp nya.. Förvirrad och maktlös!


Jag har fått min sjukskrivning förlängd i alla fall. Vilket är skönt! Då slipper jag tänka på det problemet.



Kommentarer
Postat av: A

Hoppas du får må bättre snart, massa kram!

2012-02-15 @ 18:55:36
URL: http://hjartatbloder.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0