Sysselsatt

Sysselsatt har jag varit idag vilket har varit skönt.
Jennifer kom och väckte mig imorse, men jag gick och la mig igen medan hon duschade (dom har precis flyttat till hus, granne med mig, och gör om badrummet). Hursomhaver, så umgicks jag med henne några timmar innan jag for iväg med Tom, Emils bror, och handlade.. När jag väl kom från affären så har jag stått och bakat fram till nu.
En banan- och kanel sockerkaka, blåbärsmuffins, hallonmuffins, semlor och bröd. De roliga är att jag äter nästan bara brödet av allt de jag bakade. Jag gillar bara att baka men oftast så vill jag att någon annan äter upp det åt mig.

Jag ska nog äta en semla nu framför tv:n, och en skiva av mitt nybakta bröd. Jag hade tänkt lägga mig tidigt idag då jag inte somnade förens kring 6 imorse...



Tack för era fina kommentarer! Det värmer att läsa dom!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0