Känslomässig berg- och dalbanda

Jag pendlar väldigt mycket känslomässigt! Vissa stunder under dagen är det bra, det gör inte lika ont! Vissa stunder är det inte lika svårt att andas.
Jag har sovit dåligt inatt, fast jag sov länge. Har haft jätte obehagliga drömmar så jag har vaknat hela tiden. Trots det, är det en bättre dag idag.
Jag har tagit på mig andra kläder än min onepiece, som jag har haft på mig sedan jag kom hem från sjukhuset. Men inte idag. Idag tog jag på mig andra kläder. Jag vet inte ens varför jag tycker det är ett steg framåt..? Det spelar väl ändå ingen roll vad för kläder jag har på mig, det påverkar ju inte mig känslomässigt..




Kommentarer
Postat av: Viola 22årig tvåbarnsmamma

Jobbig sits :( Hoppas det blir bättre snart!

2012-02-12 @ 22:51:34
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0