Erkänn, ni har längtat!!

Så sätter jag mig för att skriva om alla mina roliga skolgrejer.. Visst har ni längtat? ;) Det är ju alltid lika spännande och stimulerande att läsa om min skolvecka och mina skolarbeten, osv. osv.. osv...

Nu har jag fått slutbetyget i pedagogiskt ledarskap, det blev ett VG.. Vilket känns rätt okej! Det finns alltid saker som man skulle kunnat utveckla mer och resonera bättre kring så helt nöjd är jag inte.. Menmen! Ett VG är bra det också. :)
Svenska C uppsatsen har jag också fått tillbaka, det enda jag skulle göra om var framsidan och hur jag hade skrivit källorna på, annars var allt bra och läraren var imponerad då det är en C uppsats och hon hade inget att anmärka förutom just det, så där är jag nöjd!! :)
Första psykologi B uppgiften har jag också fått svar på, där blev det ett MVG så där är jag också jätte nöjd, fast jag är samtidigt lite besviken på kursen. För den är näst intill exakt likadan som a kursen. Inte så mycket till fördjupning faktiskt, vilket jag hade hoppats på..

Denna veckas plugg består av en filosofi inlämning, plugga till slutprovet (som jag har på fredag) och göra en fördjupning i psykologin. Både psykologi och filosofin avslutar jag på fredag, fast filosofiprovet sker inte förens nästa fredag.
Sedan i veckan ska jag fixa de där lilla i svenska uppsattsen.
Med andra ord har jag inte en sån full vecka.




Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, jag erkänner! :)Du gör det så bra vet du det Sophia.Kramar

2012-02-07 @ 07:55:36
Postat av: anna

Sötlyddan i bakgrunden :)

2012-02-07 @ 14:51:49

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0