Den tid jag får

Jag fick en sån enorm längtan efter min lilla ängel. ♥ Jag var tidigare idag hos Simon och Jennifer, och Jennifer sa att hon hade kollat på bilder då Lydia, och Liam för den delen, från då dom var mindre OCH det är exakt vad jag har gjort ikväll, både på Lydia och andra gamla inlägg. Gud vad mycket man kan glömma som man skrivit ned. Tur man gjorde det så man kan gå tillbaka för att minnas.

Tiden går så fort (för fort) och just nu känner jag, att jag inte gör tillräckligt för att ta tillvara på den tid jag får! Den tid som ges till mig, borde jag ta tillvara på, på ett bättre sätt! Hur, har jag ingen aning om!!? Men på ett eller annat sätt kommer jag försöka göra mer av den tid jag får!





Kommentarer
Postat av: jen

Hoppas du har de bra! Här i piteå är de tomt.. ♡

2013-11-10 @ 14:15:56
URL: http://jennifernording.blogg.se

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0