Nya hårfärgen :)

Det har varit en bra dag idag. Jag har varit och slinga håret imorse sedan har jag varit på stan fram till middag. Jag åkte inlines in till stan kring halv 8 ungefär, och åkte hem kring halv 3-3. Och det har varit en så otroligt givande dag! Jag har inte gjort något speciellt med det kanske var de som behövdes. Att göra ingenting utanför lägenheten. :)

Här är bilder på nya hårfärgen. Ni kanske inte ser sån stor skillnad sen tidigare för bilderna blev väldigt orättvisa. Men jag har lagt till två nya färger :)
Innan :)



Kommentarer
Postat av: Monica

Suuuperfint!! Färgen klär dig, jamen nanting!! :) Och snygg i lugg!

2012-04-26 @ 17:50:19
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Lina N

Snyggt!!!!

2012-04-26 @ 17:58:07
Postat av: mamma

jätte fint gumman ! :) Allt klär en skönhet:)Har du gjort en tatuering på armen oxå?Den verkar fin kan jag få se hela den? Puss

2012-04-26 @ 22:17:06

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0