Tv

Ja, nu var de dags för ett litet inlägg, jag har väl inget speciellt att säga egentligen..

Jag tycker att tv:n tar en massa tid! Jag har inte sett tv på hela sommaren och började förra veckan med det igen. Den tar tid som man kan på så mycket annat! Det är självstudier idag och jag tänkte bara se "hem till gården" (ja, jag vet. jag är en 75 årig tant med permanentat hår som gillar de programmet) och tv:n är fortfarande på och jag har inte pluggat. "jag ska bara se klart de här sen pluggar jag."
Jag ska återgå till att inte titta på tv igen, det är så skönt utan tv:n.. Att se en serie då och då från datorn via tv:n tycker ja är helt okej, för då väljer jag vilka tider jag ska se, jag behöver inte passa tiden klockan 21:00 för att se just den där braiga serien. Så istället kan jag sitta och plugga i lugn och ro. :)

Nä, nu ska jag sluta titta på tv igen och lägga min tid på annat! Nu är det dags att börja plugga lite!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0