Sömnen

Sista tiden har varit det skit jobbigt med sömnen, jag kan inte sova. Det spelar ingen roll va fan jag tar till med för trolleritrick så somnar jag inte. Och jag har väntat i en månad på läkaren ska ring upp.. Han skulle göra det imorse. Men då ringen receptionen och säger att läkaren jobbade över igår så han börjar inte förens 10 så han kunde inte ringa mig idag... Jag började allvarligt att grina i telefonen! Det var väl inte direkt det hon väntade sig så hon blev väl lite ställd och sa att hon skulle försöka prata med han och att han skulle ringa upp mig så snabbt som möjligt. De synar jag med par i 2:or!!
Jag är så trött att jag har ont i kroppen, jag är utmattad! Jag borde ju vara van de här men det är jag inte. Eller jo till en viss gräns men min energi är nästan helt tom nu. Dom enda gångerna jag får sova är om jag struntar i skolan och sover på förmiddagen.




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0