Parkbänken nästa...

Jag är fortfarande skärrad över det som hände tidigare idag. Just när man har blivit lugn efter allt som hände för ett tag sen. Det känns liksom som om att livet är emot mig ibland. Eller aaa livet och livet, ja hoppas ni fattar hur jag menar. Men just de här med lägenheten hade jag släppt nu. Det hade lagt sig, jag började tänka "det var spöken" men så händer de där imorse. När ska det vara nog liksom? Jag känner mig inte säker i mitt eget hem. Hur sjukt är inte det???!
Jag vill inte bo i den här lägenheten längre. Jag vill inte tänka på vad som kommer hända nästa gång, ifall alla mina möbler är borta när jag kommer hem eller ifall någon kommer när jag sover, ifall någon är här när jag kommer hem från skolan osv. Mina tankar rullar på till tusen och det är inte kul. Jag tror jag skulle känna mig tryggare under en parkbänk eller nått.

Jag pratade med rawi i sommras om att någon har nyckel hit och dom försäkrade mig om att det går inte om jag nu inte tappat någon och det har jag inte. Men det är ju rätt tydligt att någon har nyckel hit. Och om jag ska byta lås måste jag betala det själv och såna pengar finns inte i min plånbok.
Jag har pratat med rawi idag också och vi kom fram till en lösning, fast den lösningen ligger en bit bort i framtiden. Aja, jag hoppas på det bästa och flyttar till parkbänken så länge!

Inatt sover jag inte hemma.




Kommentarer
Postat av: Nadia

Ååh älskade vän.. :/ Jag är så HIMLA ledsen för din skull, alltså om vi bara hade LITE mer plats och inte hade hunnit få Pebblan hade du fått ställa in en extrasäng men alltså fan.. Kan du inte få bo med Lars medans? Det kanske inte fungerar? Under veckorna kan du kanske få bo med Jennifer och Liam? Hm.. Ska försöka fundera om jag kan hjälpa dig på något sätt.



KRAM!

2010-09-29 @ 21:47:16
URL: http://nadiahill.se

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0